Möte på jobbet.

 
ONSDAG
20140917
 Hildegard & Magnhild
Grattis
 Västergården ett
Ett bra äldreboende i Huddinge
 Dagens citat
 
Styrka och mod .....
 
Om jag skulle önska dig en egenskap skulle jag ha
mycket svårt för att bestämma mig för vilken
som skulle göra dig lyckligast. 
Hej där 
 Vi kör på denna dag, tittar inte bakåt utan riktar blicken framåt.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänkte ha en sov morgon då jag vakna av att grannens bäbis var väldigt lessen.
Så det var bara att kliva upp han med att säga hej då till gubben.
Så det var ju skoj.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Tända ljus och starta yogan ...
återhämtning.
 
Så nu kan jag fortsätta min dag. Frukost. mmmm Jag går inte miste
om min underbara frukost. Så gudomligt.
Men allt gott har också ett slut så den tar ju slut lite för fort.
 Fyller på med lite kaffe.
 
Jag har inget speciellt på agendan så här på morgonkvisten.
Funderar på att ta mig till Salem ....
Skall kolla om dom är hemma och friska.
 
OK inge svar ... kan vara på balkongen och röka ...
prövar senare i bilen. Allt klart så då går jag ner och tar en sväng till Salem.
Jag skall ringa igen ... Hallå hej jag kommer OK???
Jo då  kom bara :)
 
I Salem köper jag lite kaffe bröd :) gott till kaffe :).
Så nu är det bara att köra på.
Fika, vika kläder .. Amanda kollar sina kläder.
Allt som är för litet bort.
 
Inte så bra lunch detta men ... det går bra i dag.
Nu är det så att klockan är ett och jag måste till jobbet.
APT möte.
 
Vi får god tårta också ... vi vann ju pris för facebook sidan.
Hurra.
Vi är bäst äldreboende ... vi har den finaste terapin och vi är så stolta över den.
På Fb kan man se allt vi gör med våra boende.
 
Efter en och en halv timme är vi klara och det är bara att
ta sin lilla kärra och köra hemåt.
Robin fixar middagen och jag tar och lämnar över sängen till Linus.
Han skall ut och åka nu på torsdag och vara borta hela helgen.
Så det blir bra för honom att sova i resesängen.
Han har även lånat flytväst av Jolin.
Hoppas han får en fisk.
 
Middagen var god och han är duktig min han klarar sig galant,
den dagen han flyttar hemifrån.
 
Nä nu skall man göra kväll och ha en mysig stund innan man stänger ögonen för i dag.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0