Möte

TISNDAG
140909
 Anita & Annette
Grattis
Fina vädret 
 Dagens citat
 
Måtte du aldrig .....
 
- börja applådera efter andra satsen. 
Hej där 
 Veckorna rullar fram och nu är det becka 37 ,
alltså 14 veckor kvar till jul :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Hej och hå nu är man vaken innan tuppen ....
Det var liksom inte meningen.
Jag vill ju sova till 7 .
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nå ja fixar min tid med frukost, andning och återhämtning.
Allt enligt alla konstens regler. Inga tillkrånglade krusiduller.
 
 
Min dag är superplanerad. Först till brinken för en andra frukost.
Sen över till IKEA för ramhämtning. Upp till vårdcentralen för läkarbesök.
Över till brinken för lunch, det händer saker i ett.

Prata med Nea om läkarbesök i morgon med lilleputten.
Nu är allt ordnat, så då kan man ta en kaffe och försöka få en förtvivlad
unge på bättre humör. Vi lyckas till slut ... rättare sagt Camilla fixa det.
 
Nu kan han äta lite och sen vinka hej då till mig.
Jag får besök av soc i eftermiddag, så Saga kommer lagom till mötet också.
Jag bjuder på lite kaffe och hoppas på att dom inte saknar så mycket kaffe bröd.
Jag har inget.
 
Nu har vi snackat om allt de där som skall snackas om.
Nu har dom gått och jag kan beställa biljätten till Saga så hon kommer upp till Sundsvall.
Birger mår inte så bra och det är ju dags att ta farväl lite.
Jobbigt.
 
Nu är det mat på G i alla fall. det blir kokt korv med råstekt potatis.
Mums det var gott, jag och gubben kolla film samtidigt med maten.
Draktränaren 2
Suverän film ... älskar tandlös. Fin drake.
 
Så nu är det kväll och jag kan med gott samvete lägga mig på sängen och njuta av kvällen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0