Salem

 
MÅNDAG
140908
 Alma & Hulda
Grattis
 Haylie
 Dagens citat
 
Måtte du aldrig .....
 
- missa sista tömningen av brevlådan 
Hej där 
 Denna dag kommer att gå i bäbis täcken :)
Jag skall passa barnen :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Upp lite före gubben så jag hinner andas och få min tid för mig själv.
Sen kommer gubben upp och även barnen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag drar i väg runt ...... 06.40 mot Salem.
Pappsen tar Joline till skolan och hon blir så glad.
Jag skall vara där vid sju så jag får se till att barnen är klara och
vi går mot skolan vid 7.30.
 
Nu är det bara jag och Haylie hemma ... vad skall vi hitta på då???
Ta en tripp till brinken :).
Camilla är ju hemma i dag så då kan man väll hänga där.
 
Sagt och gjort en förmiddag med Camilla och Linus.
Haylie tyckte det var skoj med Linus.
Hon skratta så.
 
Vi äter lite lunch där och sen skall vi börja planera färden hem till Salem.
Skall ju hämta barn 13.15. På parkeringen dyker Nea och Jimmie upp.
Nu är dom hemma och Nea är trött. Så jag hämtar barnen och är ute med dom ett tag.
 
Det blir fram emot 15.30 innan jag tar mig hem.
Jag har lite att stå i på kvällen också.
Fam. Karlsson skall på föräldramöte och jag skall se till att Linus inte somnar.
Det är väl inget ... eller.
 
Vi leker lite med klossar och bilar. han har ett plan också som man kan flyga med.
Han gillar också att titta på bikupan men då blir ah så seg och risken att somna är större.
Så vi sjunger och dansar i stället.
 
Nu kommer föräldrarna och det blir spagetti madnes
Gott som fasen.
 
Nu skall Linus sova och jag åker hem, jag skall också ta mig i
säng och gå ner i varv för att ladda tills i morgon.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0