Sjukhusbesök

 
FREDAG
140912
 Åsa & Åslög
Grattis
NU 
 Dagens citat
 
Måtte du aldrig .....
 
 - komma till en fin fest i
olikfärgade strumpor.
Hej där 
 Nu är det något på G , nu händer det något och jag kan få
känna mig glad och positiv .
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Är väldigt upprymd och är på G tidigt.
Min tid, yoga, ljus, energi och vällust.
Återhämtning på hög nivå.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och dusch klar på noll tid i dag .... allt bara flyter så
då står tiden stilla och man hinner tusen saker på fem minuter, det känns så
i alla fall. Skall köra Robin till skolan, han är seg som f..
Och det är nog så att min son lider lite av stress problem och kan
inte slappna av när han skall göra det.
 
Men han kom i väg till skolan och det var ju bra.
Jag skall hämta mina saker hemma och sen far jag ner och tankar.
Nu är jag på G mot Södersjukhuset.
 
Kommer dit 20 min innan avtalad tid. Skönt för då
hinner jag att samla mig och komma ner i varv.
Jag har ju kört i stan.
 
Men nu är det jippi ... Jag får komma in på en gång.
Oj det var bra också. Då går detta fort.
Det är en kvinnlig läkare, mycket trevlig.
 
Kollar på handen , vänder och vrider. Och sen ... kom tryckandet.
Jo det var smärtsamt .... Hugo !!!
Lite snack om vad jag kan göra och inte kan göra.
Vad jag bör göra och inte bör göra.
Det blir en kortisonspruta .. AJ .
Och sen sjukintyg, nya tabletter för värken och remiss till sjukgymnasterna.
Sprutan ont satan.....!
En bokad tid fick jag av sjukgymnasterna.
Ingen idé att vrida och vända på denna arm i dag när man har fått
kortison insprutat.
Så då var jag klar ... ner till apoteket hämta nya tabletter och
sen är det väl bara att åka hem då.
Då gör jag dagens goda gärning.
En kvinna kommer i en vit bil precis där jag står ...
Jag stoppar henne och ger min parkeringsbiljett till henne. den går ut 13.23
och klockan är bara 11.06
 
Nu är det svårt att köra det smärtar som fan för att hon
har varit där och krigat med min hand.
Men jag kommer hem och det är
Lunch.
 
Jag skall till Camilla och plocka upp henne från jobbet 14.30 och sen
skall vi hämta Linus.
 
Och det är så att jag skall vara med Linus ett tag medans dom är på date.
Så är det med det. Lilla Jack kom också Rille skall mecka bil.
Ja det är väl ingen höjdare att passa barn en freda tycker gubben.
Han är så trött.
 
Men det går så bra och Linus somna och Jack också.
Camilla och Thomas kom först och Rille sen.
Nu är det transformers och slapp i min säng.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0