Stress :)

 
TISDAG
20140923
 Tekla & Tea
Grattis
Dagen 
 Dagens citat
 
Styrka och mod .....
 
 Det ligger mycket lycka i
att kunna ge.
Men att hela tiden ge
tär på sinnet
och hjärtats resurser.
Lär dig att ta lite också -
unna dig stunder i trädgården,
på utställningar och kaféer.
Njut av det.
Låt fåglar, blommor, böcker,
konst, musik och generösa vänner
fylla dina reserver.
Människan behöver näring
 
Hej där 
 Ja vad skriver jag i dag... är lite nere i dag.
Jag har ingen riktig lycka och ingen riktig
glädje just nu.
Känner mig så tom.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna som vanligt lite tidigt så jag tar och kör lite yoga.
Ljus är på plats och jag är på plats.
Andas in och ut, känn flödet igenom kroppen.
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ut märkt ....  en sån återhämtning.
Jag tar mig lite frukost och planerar min förmiddag.
Jag har läkarbesök och prov tagning.
Så det blir först ner till Brinken och lämna påsen och nyckeln.
Lite fika och lite annat gos.
Linus är inte hemma utan redan på dagis.
Så mamman har en egen tid för första gången på ett och ett halvt år :)
Bättre sent en aldrig.
 
Då skall jag fara till Josefin, har fått en snabbtid till henne.
Men ...... VA???
I går när jag kollade min tid för säkerhets skull sa han
en tid och det var en timme sent.
Nu blir det ju fel.
Som tur va har hon tid ändå men jag får vänta lite.
Tråkigt !!!
 
Så nu ner till Brinken ock köra Camilla till tandis. Handla och sen lämna
prover. Nu blev det stressigt. Och jag lämnar av Camilla hemmahos henne.
Glömde provtagningen ... skit !!
Tar med mig Robin till Salem här skall Robin vara med Saga och passa barn
och jag och Nea skall i väg till Jysk.
 
Men först är det .... hämta barn,
Jolin på dagis ... Amanda på skolan går som det skall.
'Sen är det bara att vänta på Johanna som har gympa och där tar det en himla lång tid.
Till slut kommer vi iväg och vi kör mot Kungens kurva.
 
Vi handlar de vi skall ha och sen är det bara att braka tillbaka till Salem.
Här kommer vi att ta en fika och sen är det bara att köra hem.
Jag har inte alls så mycket att struttas runt i utan skall äta middag hos Camilla.
 
Robin och Anthony kommer ner dit också, Robin skall äta.
Det var fisk som bjöds på, och det är så gått.
Det blev film också.
 
Nä det är sent satan nu och herrskapet skall upp och jag skall också upp i morgon.
Vi avslutar detta med att ta sig hem. Tack och hej.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0