Träffa Lollo

 
FREDAG
201409119
 Fredrika
Grattis
Lollo
Tack för ett trevligt sällskap. 
 Dagens citat
 
Styrka och mod .....
 
 Så trots allt skulle jag nog ändå välja den
bästa egenskapen av alla - mod.
Hej där 
Det är porten till helg för många i vårt land.
Men vi skall nog skänka en tanke till de som håller Sverige flytande över
helger och röda dagar. Alla de människor som jobbar även fast vi andra är lediga.
Stort hjärta till dessa människor <3 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En stund för mig själv en stund av stillhet jag känner att det är på plata med lite yoga.
Ljus tänt ... sitter bra ..... avslappnad i kroppen .... börja andas ....
Återhämtning klar.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Min underbara frukost. Fil, müsli, kaffe och smörgås.
Jo det är allt men så himla gott.
Antingen är det så att jag är super sugen på morgonen
eller så är det bara magiskt med frukost.
 
Nu har jag jagat på Saga som är sen igen ....
Robin som försover sig. Vilken tur dom har att jag inte är på jobbet.
Den dagen kommer det gå riktigt illa.
 
Så nu är det min tur i duschen ..... njutning på hög nivå.
Jag bara älskar att vara i duschen. Varmt vatten som strilar över huvudet.
Man blir varm i hela kroppen.
Så skönt.
 
En kaffe och min dag är på G.
Vad det gäller min planering så är den inte så väldigt full planerad :) .
Jag har bara en träff i dag och det gläder mig.
Betyder ingen stress.
 
Träffar Lollo på Donken över en kopp kaffe.
Vi sitter och skitsnackare om ditt och datt det brukar man
göra över en kopp kaffe. Men inga allvarliga saker det är för länge sen passé.
Livet är för kort för att bry sig.
 
 
 
Sällskapet denna förmiddag var så trevligt .... Hoppas vi ses igen.
Kram till skit ungen ... goaste killen i dag <3
  
Så nu är det bara att göra lunch och sen en eftermiddag med lite middagsplaner.
Mysigt att inte behöva flänga runt. Jag tror att detta kan vara bra i dag.
Bara njuta av lugn och ro.
 
Barn börjar ladda hemma eller det är nog bara Saga som kommer nu ...
Robin kommer nog inte alls hem. Ja ha städa ditt rum och kläder då.
Det ser för taskigt ut här.
 
Jag fixar köttfärsen så den får stå och gotta till sig lite.
Mer smak då. Gubben blir senare han är med sonen.
Så jag och Saga käkar sen vid 16 tiden.
 
Kvällen kommer och det blir bara jag och gubben hemma.
Och Saga har INTE städat.
Konstigt detta är med henne och detta städande.
 
Nu kollar jag på transformers.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0