Advokat träff.

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150428
Ture & Tyra 
GRATTIS 
Advokaten
Anders 
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om livet
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för orolig sömn
Vakna och kände oro vid 04 tiden i morse. Var dock
för trött att gå upp. Sen väckte jag gubben typ tre gånger innan han skulle upp.
Jag vet inte vad som står på med det är något på G.
 
Nå ja frukost först och en stuns av koppling till
Indian flöjt .....
Bildresultat för indianmusik
Så skönt att lyssna på och fixa återhämtning.
Ger mig hem känsla ... konstigt ...... Nä inte för mig :)
 Bildresultat för Aloe Vera gel
Mitt humle bett var 6 cm i dag satte på mer Aloe Vera gel... nu är den bara 2,5.
Så skönt och det gör inte ont längre.
Undra hur humlan mår ???
 Bildresultat för dusch
Duschen nästa......,
och kolla lite tvätt tid.
Jo då tvätta blir allt klockan 10 i morgon ....
Jag tror att min lunch blev just en kaffe och en kaka ... :(
Nu har jag jö inte tid med detta jag måste dra till stora staden.
Bildresultat för handla mat
En snabb sväng till Willys och införskaffa lite mat.
Det är ju sånt som kan vara nödvändigt i bland..
Bildresultat för P hus i Huddinge
Parkerar limman i Huddinge och tar tåget in.
Så det är ju 100 år sen jag var här på T-centralen.
Oj vad dom har byggt om och massa små butiker....
Bildresultat för tunnelbana
Jag tar tunnelbanan till Rådmansgatan.
Här ligger advokatbyrån jag skall till i dag.
Träffa en Anders och språka lite om ersättning och sånt.
Bildresultat för advokat
Det går ju snabbt detta 30 minuters möte.
Inte illa.....
Nu är det bara att dra tillbaka stolen och hålla koll på
allt Anders skall göra.
 
Så var jag tillbaka till Huddinge för att ta vrålåket hem.
Jag har satt en påminnelse på att jag skall till apoteket i Tumba
innan jag far hem, det föll lätt ur mitt minne och påminnelsen hörde jag när jag kom hem.
Bildresultat för apotek hjärtat
Fixa middag och sen skall jag passa Linus en stund.
Vad d jag kom på 17.20 var .... APOTEKET......
Ner i 200 och in och hämta mediciner.
 
Nu tar jag en kopp kaffe och slänger mig på soffan.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0