Arbets kväll

 
MÅNDAG
201504120
Amalia & Amelia
GRATTIS 
 phc min Volvo
Hoppas på ett bättre liv :)
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om barn
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för yoga
Ny spännande dag :) Jag tycker att det är
så skönt med sov morgon.
Man kan bara va liksom inga måsten på morgonen.
  Bildresultat för lunch
Dagen går och jag behöver inte göra något jo det är klart lunch ,
Alltid bra att äta kanske :)
Nu skall jag väl se till att bli klar så jag kan fara till jobbet och få massage .
Bildresultat för massage 
Så jag är på jobbet 14.00
Blir knådad på ryggen och min höger sida efter sträckningen i fredags.
Känns skit bra.
 
Nu är jag uppe på avdelningen och tar lite kaffe.
Jag har 30 min kvar innan jag börjar.
Så det är ju bra.
 Bildresultat för omsorg
Men det blir bara att bita i sura äpplet och starta på direkten :)
Nu är det inga problem för mig men jag tänkte att jag skulle
hålla mina tider denna vecka med det gick  åt fanders
Redan från start.
 Bildresultat för omsorg
Det är jag och Nurgul som jobbar och det blir
en bra kväll och vi är klara i tid.
Några samtal till Jouren och sen är det
bara att jobba på.
 Bildresultat för trasig moppe
Natten kommer och jag kan gå hem.
Tar vägen förbi garaget och hittar min moppe demolerad ......
FAN FAN FAN.......
 Bildresultat för sova
Nu är jag hemma och jag skall sova.
Börjar ju sju för helvete.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0