Början på min arbets helg

 
FREDAG
20150410
Ingvar & Ingvor  
GRATTIS 
 Fina vädret :)
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för återhämtning
En start med yoga och återhämtning.
 Känslan som blir när man är helt återställd och hel
är så skön, man kan besegra vad som helst här och nu.
Min frukost är på plats och jag kommer att njuta
av den medans jag kollar galna klipp på FB :)
Vilken härlig lugn morgon.
Lite gott kaffe på detta och min dag är nästan triumferad :)
Då återstår bara duschen som kommer nu....
Varm skön dusch.
Bildresultat för städa
Så har man ju lite tid på sig att fixa och trixa hemma.
Och då kommer min fråga ???
Varför är det bara jag som fixar och trixa???
 
Jag får inga svar på den, nä jag får bar ett .... jaha.....
Och man kan ju tolka det på tusen sätt.
Jag får sluta hänga upp mig på det
bara.
Bildresultat för smile
Läste en bra engelsk sak.
> Dotter: Vad är äktenskap?
>Mamman; Det är ett finare ort på en adoption av en
vuxen man som föräldrarna inte orkar ha kvar <
Så sant så sant :)
Bildresultat för lösnaglas
Så jag skall passa Linus medans Camilla fixar lite med
naglar i Tullinge. Men jag får skjuts av Eva.
Tack så mycket, du rädda dagen.
Bildresultat för omvårdnad
Jobbet väntar kommer 14.55 till jobbet ....
Hinner med en kaffe:)
Så var det massa beställningar och avbeställningar.
Så nu är det ju så att jag måste få detta bra.
 
Bildresultat för dukat till middag
Nu skall vi duka och så är det middag.
Det är kul att sitta och snacka med dom och
höra deras roliga historier från förr.
 
Kvällen flyter på och det är bara att jobba
på, tiden går väldigt snabbt och ett tu tre
så slutar jag.
Gubben väntar utanför.
 
Väl hemma tar jag en kopp kaffe och sen
är det bara sängen som gäller.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0