Då tar vi och gör dagen :)

 
ONSDAG
20150401
 Harald & Hervor
GRATTIS 
 Robin får en i dag
Älskar dig gubben.
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för april månad 
Det är en ny månad ....
April i denna månad kommer jag gå på minst tre kalas;
Camilla, Jolin och Haylie. Det är lite många på samma lön,
så man måste tänka efter innan man handlar :)
 
Så nu kör jag morgon rutin ...
Ljus, toga, återhämtning, dusch och
frukost.
 
Det är bara att njuta ett tag. Nu skall jag i väg och möta upp Robin :)
Vi skall gris oss lite och ta en fika i centrum.
Så då är det avklarat och jag sitter hemma med hela huvudet full med
funderingar :) .
Bildresultat för lunch
Jag skall invänta min lunch :)
 Camilla kom med lunch, lax , gott som attan.
Det var då time att bejer sig till jobbet.
 
Camilla är gullig och kör mig. Sen skall hon också köra Robin.
Det strula sig med hennes bil som blev överhettad och jag fick lätt panik.
Robin måste ju komma iväg. Men min dotter fixa allt så han kom i väg i tid.
Och jag kan jobba på.
 
Har en ny kompis på jobbet som heter Camilla....
En trevlig tjej och vi jobba skit bra tillsamman.
Hon sluta 20.00 och jag 21.
Kvällen var skit bra.
 
Ari kom till jobbet men jag han gå nästan ända till Flemingsberg.
Han hade somnat :) .
 
Nu gör jag kväll och skall sova.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0