Det är bara att njuta

 
 
LÖRDAG
20150404
 Marianne & Marlene
GRATTIS 
Påskafton
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nä det var jobbigt och sova när man är över mätt.
Och ett barnbarn som hostar satan.
Så vi var uppe där vi fem,
 
Lyckligtvis somnade min lilla stjärna och jag kunde egna mig
åt att göra det jag skall på morgonen.
Yoga, återhämtning, duschen och min
frukost.
 
Några kort från i går innan tjejerna åkte.
Amanda & Johanna spelar spel.
Johannas min när jag sa att dom skall åka snart.
Manga dockan äter godis
Haylie letar efter pantflaskor
Jollan försöker få i sig frukost
 
Barnen sover så det är bara att njuta.
Lilla hjärtat var lite strulig när hon vakna.
Inte så pigg men inte jätte trött.
 
Men jag besluta mig för att kolla om Rille och Camilla vill
gå ut med sina barn.
Då kan man ju säga att vi kan gå ut tillsammans efter lunch.
Det blir bra det, Jollan har också varit lite off.
Så det kan ju vara något på G där.
Tvättstuga med barnens kläder.
Ja det skall gå fort i dag då jag bara har lite tvätt.
 
Nu är det bara för mig att hämta nyckeln till
Rilles bil och hämta Robin.
Väl på plats för att plocka upp Robin och sen till Willys.
Mjölk, bröd, kaffe är det jag måste ha.
 Bildresultat för Willy kasse
Så nu kör vi hem, jag skall bara fixa lunchen också.
Och det har ju Camilla redan gjort.
Bra då äter jag och sen är det bara att
gå ut med barn.
Skall invänta Rille och Jack.
 
Linus somna så det blir då bara att skjuta lite till på tiden att gå ut.
Rille kom vi fika och sen var det bara att gå ut.
Fan vad min hand skall värka.
 
Ute med barn.
Jolin i favorit gunngan
Lite off
Gillar att gunga på djuren
Kan själv
 
Det är skoj för barnen trots kylan.
Är lite hagel storm på G.
Rille gick hem först, han skulle få gäster.
Vi knalla också in för att måla lite.
Konstnären Joline
Konstnären Linus
 
Konstverken
Hänger redan uppe
Av Linus
Av Joline
 
Så barn åker hem först i väg Linus & Wilma.
Hej då gulle plutt.  Sen kom pappsen och hämta
Jolin och Haylie.
Så vart det tyst i huset och det kan ju vara skönt i bland.
Middag med Robin och Ari. Köttbullar i brunsås.
 
Gör kväll med häng i soffan.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0