Fixa med Samtrans :)

 
LÖRDAG
20150411
 Ulf & Ylva
GRATTIS 
 Jack
får blommor i dag
Grattis killen
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för morgonstund har guld i mun 
Morgon stund har guld i mun.
Jo ja min frukost har det i alla fall.
Bildresultat för relax 
Och det är njutning i 100 %.
Med en återhämtnings effekt :)
 Bildresultat för omvårdnad
Då är det bara att köra och att se till att dagen blir bra.
Gubben kör mig till jobbet om en timme :)
då kommer man ha lite att stå i.
Jobbar med Reneé i dag :)
 Bildresultat för bra dag
Så nu kör vi bara denna dag och det är en bra dag.
Vissa är oroliga för måndagen och hemfärden.
Andra är trötta och slitna.
Så mycket olika.
 
Dagen rinner på och jag har bara lite att stå i
innan jag kan gå hem.
Lite bil resor med Samtrans.
Det är ett himla stök med detta.
Bildresultat för promenad 
En promenad från jobbet till Huddinge centrum.
Solen värmer och det är riktigt skönt.
Många fina vår blommor ör framme och
lyser med sin prakt.
 
Så väl hemma  klockan är redan 14.30 så det
tar lite tid med det kommunala medlen.
Ingen mat har jag fixat.....
vänta på att gubben skall komma hem från Nyköping.
Han var på ett års kalas.
 Bildresultat för kalas
Lille Jack firades med pompa och ståt.
Hoppas han gilla presenterna.
Men dom är för små för att förstå själva saken.
Synd att jag missa det.
Bildresultat för kött och sallad 
Vi blev bjudna på grillad middag i dag ...
Kött med sallad.
Tack Camilla och Thomas.
Det var jätte gott.
 
Nu är det bara sängen kvar.
Jag börjar 7 i morgon så
jag måste sova.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0