Fixa nytt körkort

 
 Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150423
Georg & Göran  
GRATTIS 
 Jag
Har ju fått ett nytt körkort.
 
 Dagens citat
Bildresultat för älskade barn
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Upp som solen .. :)
In i duschen så skönt, fatta att vi kan bara stå här och
duscha ... vilket fördel . Härligt.
Frukost jo min vanliga den som smakar som bäst.
Bildresultat för Klarabergsviadukten
Ja då är man på väg in till stan och fixa med körkortet. 
Jo jag har ju nästan alltid stavat mitt namn med H,
Phia ... men i alla viktiga papper har det stått Pia.
Och så även på mitt körkort.
 Bildresultat för Phia
Nu har jag bytt och infört mitt H så nu måste jag fixa ett nytt kort :)
Och jag tycker det kan vara trevligt att fara till stora staden och
fixa med det en sån här dag när man är ledig och allt.
 Bildresultat för inbetalningskort
Så då är det klart och detta kostar 150:- för körkortet och 80:-
för fotografering.  Det är ju inte illa och vi får inte glömma tullavgift 40:- ...
jo jag tog bilen min fina egodel.
Den är så snäll och tar mig vart jag vill :)
Bildresultat för dammsuga bilen 
Sen lunch efter att ha dammsugit bilen invändigt.
Jag tror att jag skulle behöva en klädseltvätt....
får prata med svärsonen om vi kan göra det.
Han har dammsugaren och jag dammsuger.
 Bildresultat för kroppkakor
Sen lunch blev det också ... Men vad gör det om 10 år :)
Dagen fortsätter med att jag är ensam hemma och det är skönt:)
 Njuter av stillhet och kan köra lite yoga utan att bli störd.
 Bildresultat för advokat
Har beställt tid hos advokaten nu :)
Så allt ordar sig till slut.
Jag har även snackat med kommunen ... så det skall orda sig där också.
Klockan är nu 17 och ingen kommer och fikar ...
Jag tar väl och fikar med mina andar då.
Bildresultat för andar
Fullt hus.
 
Gubben kommer inte förens  nu ....
 Bildresultat för sover
Så jag skall bara ta mig till min säng och sussa lite.
Jobbar helg framför mig och det är ju bra.
Då har jag fika sällskap i alla fall.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0