Himmelska fötter fötter

 
LÖRDAG
20150418
 Valdemar & Volmar
GRATTIS 
 Eva Lindblom
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för ledig 
Två ledigs dagar :)
Så vad skall jag göra med dom ????
Vi får se vad denna lördag har att komma med.
 Bildresultat för njuter av morgonen
Har en lugn och skön morgon med lite skrivande här
och kollande på FB. Mitt andra forum som
jag dagligen besöker.
 Bildresultat för korvstroganoff
Jag och min gubbe tar oss ner till Brinken på en
lunch och fika. Jag kör hem gubben (som skulle ha gott egentligen)
Så då far jag till Tullinge och skall ha lite njutningar med fötterna.
Bildresultat för Vera & Company 
På Vera & Company skall vi ta hand om våra trötta fötter.
Så det är ju då Aloe Vera och alla vet
att detta är en bra produkt ... så nu skall jag minsann få
Himmelska fötter.
Bildresultat för fotbad 
Först tvättar vi fötterna med aloe tvål i hett vatten.
Plask och skönt är det.
Nu byter vi vatten och innan vi stoppar ner dom smörjer vi
fötterna med Propolis, heat och yelly blanda dessa och fötterna blir som
sköna moln puffar. Nu sätter man ner fötterna i de varma rena vattnet.
Det blir en AHHHH upplevelse.
Men snaskar på persikor bitar och jordgubbar, snuttar på fruktvatten.
 
 
Bildresultat för gå på moln 
Nu kan man gå ett par dagar till.....
Tänk att göra detta varje dag med fossingarna,
dom skulle må så bra i strumpan och
till sommaren kommer dom vara så fina.
Eva Lindbloms foto. 
”Himmelska fötter.....”
Vill man pröva på skall man nog hänga på mig till Evas verkstad i Tullinge.
Hon har hand spa också och det är lika mysigt de.
Så jag kommer att lägga ut datum här på min sida
till nästa tillfälle.
 
Hem och kolla vad gubben har för sig :)
Hoppas han har planer för middagen :)
Jag skall i alla fall ta fika och njuta lite till av sköna fötter.
 
 Go mat blev det efter att gubben sovit ett tag ... med andra ord .....
sen middag :).
Nu har sonen gått på fest och jag kollat tv, gubben spelar.
Så ovanligt Ari du bor i spelet.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0