I dag också .....

 
ONSDAG
20150422
 Allan & Glenn
GRATTIS 
Våran underbara sjuksköterska
Catharina. 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för morgon 
Ja då har vi en ny morgon med sol ...
Ganska varmt och en klocka som tickar utav helvete.
Dusch, frukost och i väg.
När man börjar sju hinner man inte mycket.
Bildresultat för västergårdens äldreboende i Huddinge
Väl på jobbet så är det väl bara att fixa med frukost
och se till att mina kära gäster ha det bra.
Tänk vad förvirrande det måste vara när man inte riktigt vet var man är.
Eller varför. Man känner ingen trygghet ingenting.
Det är bara förvirring.
Bildresultat för god frukost 
Ja dagen ramlar på och jag känner att det fungerar bra.
Jag hat lite med Samtrans att fixa så jag får allt maila dom.
Har lite svårt för dom, konstiga regler och så.
Bildresultat för möte
Men jag missar vårat APT i dag inte så bra.
Men jag måste hem.
Tvätt och jag har nyckeln på mig.
Inte så bra för Juhani.
Bildresultat för namnbyte
Jag det kommer att vara konstigt att byta namn på honom,
men det vill han ju.
Jag då är man i full fart med tvätten, massa lakan och annat förstås.
Men vi blir klara till 17.15.
Bildresultat för korvgryta
Middag som gubben har fixat.
Men inte har han städat inte.
Det kan inte vara så att jag skall göra det också.
Han är hemma hela dagarna så nog fan kan han dammsuga då.
Bildresultat för älskade barn
Innan jag sluttar för i dag skall jag lägga in lite fina barnbarns bilder
och det är nästan alla har kortet på mig och Olivia kvar att sätta in.
 
Nä skall fixa kväll nu.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0