Jo då jobbar i dag också

 
MÅNDAG
20150413
 Artur & Douglas
GRATTIS 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Det är bara att hoppa upp och fixa allt
inför en måndag på jobbet.
Full rulle.
 Bildresultat för alert
Så det är bara att vara alert i dag ...
Inte så mycket i dag ...
Lagom är alltid bäst.
Bildresultat för bra kompisar
Jag har haft fina människor runt mig i dag,
Anjelica, Gun-Britt och Nurgul.
Vi har fått hela fungerat som en dans.
 Bildresultat för gratulerar
Så nu skall vi gratta Jill i efterskott också.
Det är ju så klart man gör.
Hej och hå nu är det väl bara att gå hem.
Slut för i dag. 
Väl hemma blir det lite kaffe och lite koll på nätet.
Camilla och Emelie kommer och plockar upp mig vid 17.
Bio ... BSB OK kan bli lite kul.
 Bildresultat för toner musik
Musik är alltid bra att ha i sina öron.
Livet är en enda musik slinga.
Man njuter, dansar, städar, bara lyssnar
och till och med är arg med musik.
Så .....  mer musik i våra liv.
 Bildresultat för himmel sängen
Nu är det nog bara att dra sig till kvällens säng fösning.
Har en go härlig ledig dag i morgon.
Då skall jag slöa och ....
vist ja tvätten :(
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0