Kalas

 
TORSDAG
20150409
 Otto & Ottilia
GRATTIS 
 Camilla
Grattis på födelsedagen.
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om barn 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Vaknar upp och mins hur nervös jag var just denna morgonen.
Jag skall in till förlossningen. Planerat snitt.
Skall infinna mig på K87 klockan 7.00.
 
Några timmar senare hade du kommit, jag har ännu inte sätt dig då jag är nersövd.
Men på upp vaket var det en sköterska som kom och visa upp dig för mig.
så jo jag såg dig allt först.
Här är du några timmar senare, jag är lite drogad efter några sprutor.
Liten och slät liten flicka var du. Så fin så söt <3.
Och nu har det gott 29 år .....
Tänk 29 år Camilla.
Bildresultat för mor och dotter 
Vi har bråkat, skrattat, varit lyckliga (mesta tiden),
Vi har ett starkt band mellan oss, tror att det lätt händer mellan mor och dotter.
Jag har i alla fall inte haft tråkigt med dig, har det roligt även nu.
Grattis på födelsedagen. 
 
Med min vanliga morgon rutin blev det lite slarvigt i dag.
Har lite annat att stå i. Frukost blev det i alla fall.
Skall se vad min dag kommer att fyllas med.
 
Jag fick följa Camilla till ögon läkaren i dag.
Hon fick dessa droppar som gör pupillen större,
och man blir ljus skygg.
 
Det var attans vilken tid det tar att vara där.
Hon hade tid 11 och vi var klara 12.30.
Massa balla apparater och undersökningar.
 
Nu är det bara hem och vila så man orkar med tårta.
Bilder från kvällen
Ena tårtan
Andra tårtan
Bullar
Sonen
Blommor
Födelsedags barnet
Linus
Några som var där
Anna
Ari, kim, Malin och jag ät inte med på kort
men vi var där och åt.
 
Nu är man hemma och då är det bara att gå ner i varv och
lägga sig och glo på tv:n
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0