Kväll igen

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150425
 Markus
GRATTIS 
Nea
Behöver lite styrkande vänlighet. 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Då är det en ny morgon och jag har sovit.
Här är det bara att vara glad när man sover som bäst.
Visserligen vaknade jag vid 02.10
och tänkte "va redan skall jag gå upp nu??".
Men nä jag somna om och har haft en stökigt dröm.
 
Nu är jag i alla fall uppe och då är det ju så att jag
fixar frukost och kolla på nyheter.
Skall springa in i duschen och sen är man klar.
 
Dagen har börjat. Och jag flyter med jag skall
plocka upp ungar vid garaget klockan 10.00.
Så det är lika bra att bli färdig i tid.
Bildresultat för chevrolet 
Väl vid garaget byter jag bil.
Jag får låna sonens Chevrolet, jag bara älskar att köra den.
Men med småttingar är det bra med barnstolar i bilen.
Vi kan inte fara till Brinken ...
Linus är ju dålig ....
Bildresultat för leka med barn 
Nå ja vi får väl göra det lite roligt i alla fall då.
Vi handla glass och då bajar lillfisen naturligt vis.
Så det var bara hem i blixtens fart och byta på henne.
Vi leker lite och det går riktigt bra.
Bildresultat för kok korv 
Nu är det lunch ...
Korv ville Joline ha.. Vad annars.
Så vi kokade korv och fixa makaroner (som inte var så populära)
Nu skall jag till Salem och plocka upp frun i huset.
Sen är det garaget som gäller.
 Bildresultat för mercedes kombi
Min bil är där och jag far hem med gubben som tog sin bil ner.
Jag far till jobbet jag jobbar ju kväll.
Så väl på jobbet så tar jag en fika och kollar lite på vad som hänt.
Det ser bra ut och alla är i fin form.
 Bildresultat för karolinska universitetssjukhuset huddinge
Jag slutar 20.00 och då skall jag bara åka till HS och plocka upp Nea.
Hon har det lite tufft nu ... men jag försöker stötta henne så gott det går.
Det är ju tungt.
 Bildresultat för samtal
Vi snackar lite på vägen hem och jag får lite versioner
av att det blir snart bra.
Väl i Salem så blir det lite snack utanför bilen ,
hon skall röka.
 
Nä nu åker jag allt hem jag börjar sju i morgon.
Så jag skall bara ta en fika sen sussa. 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0