Men va... börja sju???

 
TISDAG
20150421
 Annelie & Annika
GRATTIS 
 Blommor till
Annelie Karlsson
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om att kämpa
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det var lite svårt att komma upp här efter som jag jobba sent i går.
Men är här nu ....
Så full fart med frukost och massa fix.
Nu ... klar.
I väg till jobbet.
 
Så oj tomt på bilar ... nästan.
Det är en fördel med att börja sju.
Kö fritt.
 
Så då är jag här och får lite rapport av natten.
Allt lugnt. Nu startar jag min dag med att fixa frukost.
Nu kommer våra fina gäster.
 
En i taget så där lagom så man hinner
med att servera klart och snacka lite.
Så då är klockan åtta och min kollega kommer ACP.
Hon är en mycket trevlig tjej.
 
Vi rullar på och hux flux är det lunch på G.
Och det är fisk. Hyfsat gott.
Går ut på min rast ...
 
ACP och jag sitter i 30 minuter i solen ....
Så skönt vilken härlig lunch rast.
Jobba lite till med beställningar.
Vissa skall hem och nya kommer in.
 
Handla på Willys ....
 Hämtar gubben, skall fylla på en olja i en behållare som skall
lyfta häcken på bilen när den är tungt lastad.
Men .... det ser ut som just de röret inte är på plats.
Lit läckage kan man säga.
 
Ari är bra på finska ... så klart,
men när det skall sväras är han lysande.
Lite långa ramsor bara.....
 
Nå jag vi kör hem och sen är det väl bara att
fixa kaffe, skall äta efter sex då jag skall passa Linus 30 min
Camilla på APT och Thomas hämtar bil.
 
Så vi kollar på TV och gör massa rörelser till.
Hår flyger vi, dirigerar, klättrar, gör saker större
 ger raket fart och massa annat.
 
Nu är det bara hem och äta, spagetti....
När jag kommer måste gubben ner till garaget :(
Något om ett släp.
 
Efter middagen kolla vi film sen är det
god natt för mig.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0