Ny vecka och påsklov

 
MÅNDAG
20150406
 Vilhelm & William
GRATTIS 
 Min mamma.
Tre år av saknad.
Det tar aldrig slut min längtan.
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för fantasivärld
Vakna av en konstig dröm ... som jag inte mins nu.
Men det kändes väldigt konstigt.
Den finns här i bakhuvudet men kommer inte riktig fram.
Bildresultat för ljus
Så jag tar min lilla stund och fokuserar på att den skall bli
så bra den bara kan. Återhämtning med ljus och fin musik.
Min goda och nyttiga frukost är inget jag säger nej till.
Bildresultat för vårsol
Hoppas på lite sol i dag och några plus grader.
Det ser rätt grått ut just nu på morgonen och minus är det.
Kom igen nu våren och väx dig stark :)
 Bildresultat för tor 2
Tittar på Thon 2 på Tv  med Juhani och sen blir det brott.
Lunch skall fixas och han skall iväg. Det blir en snabb lunch med
mos och korv.
 
Nu kram time och sen åker han :)
Och det är redan tomt och tyst.
Puss på dig mitt hjärta.
 Bildresultat för återhämtning
Jag skall bara ha lite återhämtnings tid sen är det jobbet som kallar.
Undra vem som jobbar med mig i dag ????
Gubben kör mig till jobbet och där är det lugnt och mysigt.
Efter en rörig dag så är det bara fint.
Bildresultat för omvårdnad 
Jag jobba med Matilda och det gick hur bra som helst.
Det är inga som helst konstigheter.
Gubben hämtar mig vid 20 tiden så jag kan åka hem och dö i sängen.
Det var länge sen jag var så trött.
Tror fan att jag skulle kollapsa.
 
Så denna dag är till enda.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0