Och nu är det helg .....

FREDAG
20150417
 Elias & Elis
GRATTIS 
 Angelica
Lycka till
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för morgontrött 
 Klockan ringer i dag ... var nog lite trött,
eftersom jag inte vakna innan den.
Nu är jag uppe och morgon bestyren är klar.
Bildresultat för vänner 
Njuter av kaffe och vet att snart så drar jag i väg till jobbet.
Jag skall jobba sista dagen för min kollega Angelica .....
Hon har fått ett jobb närmare sin bostad och det är
ju skönt att slippa timmar på pendeln.
Bildresultat för saknad 
Men jag vet att saknaden kommer att vara stor....
Tur att jag kan se vad du håller hus på FB :)
Lyckas till gumman och hoppas du kommer att få det bra.
 
Dagen var lite blandad upp och ner i dag men det fungera så bra med allt.
Så vid ett tar jag och gör helg :)
Hem och kolla läget, vårt Norrlands besök far hem med flyget i dag.
Bildresultat för ont i ryggen 
Jag kan tyvärr inte följa med och köra dom då min rygg har sagt upp sig för i dag.
Har så helvetets ont jag är gråtfärdig....
 
Nu är det bara soff- häng som gäller....
Så middagen är överstökad och jag
kan njuta av helgen som kommer nu.
 
 
Gör en bra kväll
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0