Oj oj massa att göra :)

 
ONSDAG
20150408
 Nadja & Tanja
GRATTIS 
 Jag
Tack för dagens blomma :)
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för tyst i huset 
Vaknar till lugnt och tyst i huset.
Gubben har åkt till jobbet och jag ligger här och funderar.
Går upp och har min halvtimme och fångar dagen.
 
Min frukost är punkten över i:et så den njuter jag alldeles extra ut av.
Har min son hemma så han får sova ett tag. Men sen skall jag jaga honom.
Dagen har börjat och jag med den.
 Bildresultat för soff häng
Men jag känner att jag inte har någon lust med något alls.
Väcker Robin för att man kan ju alltid kolla TV .
Vi beslutar oss att titta på
"Tandlös" Den fina svarta tecknade draken.
Kan se dessa filmer hur många gånger som helst.
 Bildresultat för promenad
Nu tar jag en promenad utomhus ...
Måste få luft känner mig lite kvävd.
Så jag går ner till centrum med Robin.
 
Fixar kaffe och sen promenerar jag hem igen ... Han skall träffa
polare så han blev kvar. Jag går hem och fixar ut påsken.
Byter gardiner och tar undan påskäggen som är tomma.
Bildresultat för spagetti och köttfärssås 
Nu skall jag göra mat till oss......
kolla jag hitta köttfärs, det är inte sant.....
OK maten kirrad :)
Bildresultat för matkoma 
Det blir koma och jag slänger mig på soffan.
Tänk vad man är lat ..... eller är jag det???
Jag jobbar, städar, tvättar, tar ut sopor, lagrar mat och handlar.
Nä lag har häcken full hela tiden.
Bildresultat för jämställdhet 
Vad gör gubben????
Jobbar, spelar, ligger på soffan och äter.
Vad gör Robin????
Sover, duschar, äter , ligger på soffan och går ut.
 
Så hur var det med lik jobb för båda könen????
Det existerar inte i mitt hem. 
 
OK nu skiter jag i detta och faller i koma
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0