Påsk :)

 
FREDAG
20150403
Ferdinand &Nanna
GRATTIS 
Långfredan
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för påsk citat
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Var har våran askmåndag och fettisdan med mera tagit vägen??
Jag vet att min mamma ältade detta med mig för att jag skulle komma
ihåg dom ... men har glömt vad onsdagen kallades för.
 
Bildresultat för påsk citat
 
 Men påskveckan har egna namn på väckan
Så dessa kommer jag i håg:
Askmåndag, fettisdan, XXX, skärtorsdag, långfredag,
påskafton, påskdagen och annandag påsk.
Detta är vår påskvecka.
Bildresultat för sovmorgon 
Min dag var en sov morgon HUGO, jag lovar.
0645 tänk dig jag sov nästan till sju !!!!
Det är inte illa av en som jag :)
 Bildresultat för plockepinn
Vi har nu kommit i gång med min dag så stora tjejer är
i köket och spelar spel :)
Och de små är och hälsar på Rickard med familj.
Så nu är det bara att invänta tiden då
två tjejer åker till sin far och två tjejer följer med till
Camilla på påskmiddag.
Bildresultat för påskmiddag 
Det blev en middag utav dess like,
massa gott, pasta, kyckling, bacon, sås, grönsaker.
Efterrätten var ju goda tårtan som Annelie gjorde.
 Bildresultat för proppmätt
Man blev så mätt att magen nästan spricker.
Hur skall man nu kunna avsluta kvällen med
lite tv. Magen värker och man känner sig över mätt.
Så god mat och man äter så jävla mycket.
 
Nä jag slutar min dag här och nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0