Sju två pass

SÖNDAG
20150412
Liv 
GRATTIS 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Ja ha då är det bara att sätta fart så man
inte kommer försent till jobbet.
 Bildresultat för frukostbord
Så då är det bara att dra i gång arbetet :)
Kaffe, fil, smörgåsar, koppar, skålar och massa annat.
Fram på frukost vagnen.
 
Kollegan kom vid åtta så då kör vi morgon arbetet.
Så tar vi en liten paus, sen
rullar det på.
Lunch och klockan två slutar jag.
 Bildresultat för mercedes benz kombi
Gubben kommer och hämtar mig och vi far ut på landet
för att hämta min bil.
Jag har blivit med en Mercedes.
 Bildresultat för yoga
Så jag kör hem och då ringer min lur,
Eva, yoga klockan fem.
Kul jag älskar yoga.
 
Hem och äta middag som gubben gjort.
Kyckling och det var ju gott.
 
Ringer till jobbet då Anjelica har ringt.
Oj då här var det livat.
Men hon fixa upp allt.
Tack och bock.
 
Lite kaffe och sen är det bara att göra kväll.
 
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0