Slappar dag :)

 
SÖNDAG
20150405
Irene & Irja 
GRATTIS 
 Min fina dag
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för stressig sömn
Snacka om utmattad :), jo det är sant......
Jag har vaknat tusen gånger i natt och undrat varför
inte Haylie andas !!!!!
Men va fan ....... hon är ju hemma hos sin pappa & mamma!
Jag har lyckats somna om.
 Bildresultat för utvilad
Men sista gången var där runt fem då kände jag att jag dör om inte jag kan somna om.
Så .... jag somna om :) . Sov ända fram till 7.30 så skönt, så behövligt, så underbart.
Nog för att jag känner mig tillplattad och över körd men det kan jag leva med i dag :)
Huvudsaken är att jag fick sova lit längre.
Så jag hoppar på min frukost nu och njuter av den,
sen är det duschen som ropar, kom och bli blöt.
 
Vad kommer sen .......?
Ingen aning, oskrivet i denna minut.
 
Bildresultat för oskrivet blad 
Dagen blev ändå en fika med fint sällskap.
Fick dessvärre magknip då jag alltid skall stoppa i mig för mycket.
Men det går över med lite vil.
 
Så några timmar på Brinken gjord bra.
Nu skall jag plocka upp Lilleman och det skall väl bli mat
förs sen lite vila och film vid sju.
 
Det är inte bestämt ännu vilken det blir med det fixar sig :)
Film time och det blev
The Karate kid med Jacki
Den är bra . Nu gör jag natt. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0