Slut på april.

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150430
Marlena  
GRATTIS 
Grattis Kungen 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för morgonstund
Det är en tidig morgon och jag skall till jobbet.
Så klockan har ringt och jag känner att jag skall
in i duschen, äta frukost sen i väg. 
 Bildresultat för omvårdnad
Nu skall jag i väg och inväntar min bil från Salem.
När den kommer säger min son att den är nog bra
för mig, ingen bil jag kan köra rally Harry i .
 Bildresultat för vägarbete
Nu är jag på G och det är ju tur att man är ute i god tid.
Massa jobb mellan Tumba och Tullinge,
Och borta vid Flemingsberg.
 
Väl på jobbet så skall jag tvätta lite av mina arbetskläder.
Men det är lite upptaget i maskinen.
Så jag skall vänta.
 
Går in till mig och skall börja jobba.
Så nu är det bara att sätta fart.
Vi har full avdelning nu och jag känner att det
inte fungerar med två på morgonen.
 
Men vi kämpa på och har fått morgon stöket klart strax före 11.00.
Det är för djävligt att vissa måste vänta så länge.
Nu är det bara att prata med chefen och framföra
min klagan.
 Bildresultat för ärtsoppa och pannkakor
Och vi har ju ett möte vid ett så jag kommer att ta det då.
Lunchen är på G och det är
ärtsoppa och pankisar.
 Bildresultat för möte
Nu är det möte och det är jag från B och två från A sidan.
SSK och chefen. Fram med alla saker som är viktiga för avdelningen.
Hon lyssnar och antecknar. Så jag hoppas nu på en liten bättring.
 Bildresultat för cider
Hem och ner till centrum och fixa öl till gubben och cider till mig.
Det skall bli middag på brinken så det är ju kul.
Jag vet inte vilka som kommer men det är nog bara  vi
och Kim och Lilla hon.
 
Men först träffar jag killen som skall på fest i Tyresö.
Hoppas han får det bra. Rille kommer med Jack.
Så det blir lite kaffe och så,
Jessica berätta att dom har fått tag i
lego billigt. Det är ju bra det är ju alltid roligt med lego.'
Bildresultat för grill middag 
Så nu skall vi gå till Brinken.
Grillen tänds och sallad och såser kommer på bordet.
Lite cider och massa snack. Jo det var ju Kim och
Lilla hon som kom .... ingen annan :( .
 
Det blev inte så sent ... det är ju skönt.
Vi blev körda hem av Kim, Tack för det.
Så vi var ju hemma vid....
22 tiden.
 
Nu är det bara att varva ner och sen hopp i sängen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0