Slutet av april

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150427
Engelbrekt  
GRATTIS 
Humlan
 Bildresultat för humla
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En ledig dag som börja som det skall ..
Inte riktigt ..... jag råka klämma en humla så det bet mig.

Men efter chocken och smärta lagt sig så kom jag upp på bena och
tog en dusch, smörjer fötterna som Eva Lindblom rekommenderar.....
Aloe Vera Propylers och gel ... Hela min fot (båda så klart) är som en nya.
Lena självsprickorna jag hade är som borta......
Mirakulöst
 Bildresultat för aloe vera forever
Vill någon prova så säg bara till så ska jag fixa salvorna till dig.
Kan tyckas dyra med det är det värd de små fötterna.
 
Nu är dagen kommen så långt fram att frukosten skriker en smula efter mig,
eller är det så att magen skriker efter frukost :) .
Ja ja nu skall vi inte vara petiga.
Camilla bjöd sin mamma på en kaffe och morotskaka på Rosen Hill.
Vad det var lite mysigt :)
Det är massa med månader sen.
 Bildresultat för läkare
Så jag har ett läkarbesök klockan 11 i dag :) .
Då får vi allt se dagens sanna ögonblick.
 Det blev lite förlängt ....
Min hand svullnar fortfarande vid ansträngning,
så min läkare tycker att det inte skall det.
Bildresultat för pikachu
Det var också så att jag var ute och lufta
sonen ... Juhani alltså.
Han gnäller över brallor hela tiden.
Skaffa dig ett jobb då ....
Far till brinken för att hämta lite kläder där.
Alltid lika kul.
Bildresultat för frukostkorv
Klockan for i väg så det knaka.
Hem och äta med familjen...
eller bara gubben.
 
Juhani är aldrig hemma nu mera.
Han fixar mat hos andra ... undra om deras föräldrar tycker det
är skoj att jämt ha en hungrig till på mat.
 
Nä min dag är till enda och jag skall softa och kolla tv.
 
Innan jag slutar måste jag nog visa hur mitt
humle stick ser ut nu på kvällen. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0