Sol ute och i sinnet

 
TISDAG
20150407
 Irma & Irmelin
GRATTIS 
Juhani  
Han är fri :)
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för platt
 Ny dag ... känner mig manglad. Har varit en jobbig natt med massa
drömmar, massa meddelanden och det rörde i hopp sig lite.
Nu är jag här och allt är färdig utom duschen,
den tar jag efter städningen.
Bildresultat för frågetecken
Så dagen kommer gå i funderingens tecken ....
Åtminstone nu :)
Jag har mång ??? att reda ut.
Lite här och lite där.
Men nu tar vi det i turordning.
Bildresultat för dammsuga
Dammsuga så man kan slippa se damm.
Robins rum skulle behöva en redig upp lyftning.
Men jag skiter i hans rum och ägnar mig åt  resten av lägenheten.
 
 Bildresultat för trasiga rygg kuddar
Undrar hur i helvete gubben sitter i en soffa......?
Han sätter sig uppe på ryggkuddarna.
Så ni har han sabbat två av sex.
 Bildresultat för vän
Jag tar mig ner till Brinken för Anna kommer dit i dag.
Det är ju så att hon har skadat sig redigt i knät.
Så hon kan inte gå överallt.
Kul att se att hon mår hyfsat i alla fall.
 Bildresultat för medicin
Nu är det panik, ner till centrum fixa medicin till Robin ....
men fan 800 pix är det guld du skall käka???
Fan så sjukt dyrt.
 Bildresultat för pendeltåg
Tar tåget till jobbet då jag får låna kortet av Camilla.
Tack jag skall fylla på det igen :)
Alltså på G till jobbet.
Bildresultat för samtrans 
Och här är jag och skall visa lite Samtrans beställningar.
Det är se som skall in och tre som skall ut.
Klart.
 
Nu är det så att jag lär två kollegor detta.
Mer kommer att det att bli.
Så klar med beställningar och sitter nu och fixar med adresser och sånt.
Det har varit underhållning med sån och musik.
Nu är det kaffe.
 Bildresultat för omvårdnad
Jag jobbar med Angelica ... det är kul.
Jag hatar bara att hon skall sluta nu .....
Det är mindre bra :)
Bildresultat för omvårdnad 
Kvällen går som en dans :)
Jag slutar nio  kväll så allt är klart där vid 20.45
Natten kommer och jag kan dra mig hem.
 
Gubben har kommit så man åker hem och det är OK
Trötte jo då lit å nu gör jag kväll.
 
Lite påskkort bara (lyckades få ur dom från min mobil)
Haylie
Robert
Joline
Lillev, Kim, Camilla, Thomas, Daniel, Annelie och Art (ej med på kortet mer än en hand)
Linus ( en suddig mamma)
Wilma så klart
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0