SOL :)

 
TORSDAG
20150416
Patric & Patricia 
GRATTIS 
Eva Kangastie
Du behöver den.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för vakna 
Hoppla ... vakna med ett ryck ... Har jag sovit bort hela dagen????
Kollar upp på klocka och ser att den är ......... 01.35 på natten.
Fasen vad arg jag blev på mitt stress beteende.
Somna om efter många vridningar fram och tillbaka.
Sen blev klockan 06.30 när toaletten ropa....
Och samtidigt nästan ringer Linusa
och talar om att han skall äta och gå till dagis.
Leka med sin bästis Linnéa :)
 Bildresultat för lekande barn utomhus
Tur att det är sol i dag för han gillar att vara ute och hans dagis är ute mycket.
Så då kan jag återgå till min frukost och njuta lite av återhämtning, (kan
behövas efter denna stressiga natt) .
Bildresultat för willys mat 
Jag skall i väg till Willys och handla maskindiskmedel.
Sen göra mig klar till jobbet.
Så jag far i väg till Willys nu.....:)
 
Handlat och hinner hem innan gubben åker i väg.
Så då är det klart med detta så vad kommer här näst?
Jag blir bjuden på lunch av Camilla.
Bildresultat för lunch
Och nu är det time att fara till jobbet.
Vi har avdelningsmöte och det är ju klart man skall komma på de.
Så in i bilen och brummmmmm.
Bildresultat för möte
Mötet tar sin tid och det är bara att gilla.
Ner och fixa och trixa.
Jobbar med Angelica.
Bildresultat för bra dag
Det flyter på så allt är klart i tid och det är så bra.
Man har allt under kontroll.
Middagen , kvälls fika, läggning och
kvälls mys vid Tv:n :)
Allt enligt alla konsters regler.
 
Nu är det slut i rutan och jag far hem.
Nu har släkten från norr kommit tillbaka.
Dom flyger hem i morgon.
Bildresultat för samtala
Snackar lite med Eva och känner lite.....
medkänsla. Hon har det inte så lätt.
Hoppas problemet avtar ... kan inte vara kul att leva så.
 
Nå ja sängen. Skall jobba morgon i morgon så
slut för i dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0