Solig dag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150426
 Teresia & Terese
GRATTIS 
Våren 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för morgonstund 
Yoga i mitt stressiga liv ...
Jo det skall in på morgonen så fan heller jag slutar med det.
Så då kör jag ... 5 på morgonen :)
Det är en fin känsla efteråt.
 
Nu är dusch , frukost och allt annat klart.
Då tar jag mitt vrål åk och kör till jobbet.
Tomt på bilar :) .... Ja just ja det är ju fan bara söndag.
 Bildresultat för omsorg
På jobbet blir det lugna gatan då herrarna sover ytterligare några minuter.
Jag hinner få fram frukost och det var ju bra, smörgåsar, fil, kaffe, ost,
skinka, leverpastejs, flingor och kaffe eller te.
 Bildresultat för morgon frukost
Det är bara att sitta vid bordet och finna sig i vad man är.
Här sitter vi ner och fikar med dom och tar det bara lugnt.
Jo vi har fler som skall ha hjälp men det tar vi när vi blir två efter åtta
och morgon rapporten.
 
Det blir bara så härlig start på dagen så man fattar det inte.
stress vad är det???
Det är söndag och  vi har en skön morgon.
 
Jag hinner med massor med nödvändiga saker.
Och duschar hinns också.
Det är en så perfekt dag att jag vet inte hur vi skall match den.
 
Bildresultat för dillkött 
Lunch serverat och vi alla sitter och äter.
Njuter av maten och snackar lite.
Det skall bakas i dag och en var ute med den fina cykeln vi har.
Bildresultat för yatzy spel
Vi spela lite yatzy och det var riktigt roligt.
Det kommer jag att fortsätta med.
Nu är det time för mig att fara hem och se vad som händer här.
 
Lite kväll och nu till sängs  
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0