Storfrämmande

 
TISDAG
20150414
 Tiburtius
GRATTIS 
 Min dag
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för ledig
 Ledig ... jo det är jag men som alla vet är det inte
mitt val att få vara slapp.
Det finns ju tvätt och städ som nu väntar i dag.
Det kan du ju lägga på framtiden tänker du.
 
Ja vist men tvättkorgen är fullproppad :)
Så det är nog allt bara att tvätta.
Även min son måste tvätta.
 
Så efter frukost och lite tv tittande så är det väl då time att bege sig
till tvättstugan. Tur att man har korgen på hjul, hatar
att bära skiten. Nu är det bara att
dra kärran.
 Bildresultat för vikt tvätt
 Så nu är tvätten klar då skall jag dansa in
i duschen för att sen åka ut till Arlanda.
Plockar upp Art och Eva, kommer att ha dom över natten.
Dom skall till Norrköping i morgon.
 
För att återvända till oss på torsdag.
Vi har en trevlig kväll och det är glass på faten :) .
Robin kommer hem och hälsar.
Han tar sen middag och hoppar i säng.
 
Jag skall också lägga mig.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0