Stress

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150429
Tyke 
GRATTIS 
 Haylie
 års dagen
 Dagens citat
 
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ny morgon och nya uppdrag, alla dagar har man alltid något för sig.
Jag går upp hittar återhämtning i yogan.
Tar min frukost :)
Duschen kommer i andra tredje hand i dag ...
Bildresultat för tvätt
 Det är ganska tråkigt att behöva stress med tvätt stuga i dag ...
Men det är lika bra att ta tag i det.
Jag hinner ju precis färdigt innan jag måste dra till jobbet. 
 
Så Väcka Juhani och se till att han går upp,
Han skall också tvätta!!!!
Så smidigt Sickan :)
Nu funkade det så bra och jag kan lugnt ta en kaffe innan jag far
till jobbet. Skall nog börja i tid det är väl väg strul mellan Tullinge och Tumba.
Dom har lagt på asfalt för en månad sen ...
nu fräser dom bort det igen :)
Bildresultat för bil kö 
Så det blev ju 30 minuters för dröjning på färden till jobbet.
Oj vad bilar det var. både mot Tullinge och från Tullinge.
Jag kom till jobbet 20 min i tre.
 
Nu i kväll skall jag jobba med ...... Reneé.
En fin och bra tjej att jobba med.
Allt ramla på och det kändes bra
 
Hon gick 20.00 och jag sluta 21.00
Hem och varva ner .. skall lägga mig nu,
.  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0