Till jobbet, kvälls pass.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150424
Vega 
GRATTIS 
 Jens
på Samtrans.
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för skönhetssömn
Har då sovit djupt och redigt bra.
Känner mig utvilad ... det var inte i går.
Hoppas på att dagen fortsätter i detta spår.
 
Duschen och frukost är avklarat och då är det bara att
fortsätta dagen i den här takten.
Min lur ringer ... Camilla.
Hon undrar om jag vill hjälpa henne.
 
Linus ögon inflammation är ju i häst upplaga :(
Hon vill ha hjälp med vovven :).
Jo jag kan komma ner sätt på fika bara.
 
Så en lite morgon promenad med Wilma.
Sen skall mormor titta på hemskheterna i Linus ögon.
Men oj detta måste skava Hugo,
 
Mamma måste nog kontakta läkare ...
jaha du har redan ringt OK. Bra.
Han är svullen och kletig som fan i ögonen och snoret är ju grönt !!!
Och inget roligt är det.
 
Jag mins att vi hade en släng ögon inflammation på tre barn samtidigt.
Men ingen så här mycket, det är ju geggigt konstant,
ser ut som han kommer upp nyligen hela tiden.
 
Nå ja kaffe och jag blev bjuden på lunch ...
Kyckling och ris.  Gott i gott gott.
Sen var det bara hem och fixa lite.
Jag har en man som tror att hans jobb är bara att arbeta utanför hemmet.
Han tycker det räcker ..... men att dammsuga bort hans sten in tag och hans arbetsdamm
faller på mig !!!
 Bildresultat för städa
Jag arbetar också utanför hemmet och i hemmet!!!
Hur var det nu med jämställdhet ????
Gubbe????
Bildresultat för soffliggare 
Han är så lat att det är redigt skrämmande.
Har sätt detta en gång för så där 20 år sen
i Happis.
Likheten är slående.
 Bildresultat för tecknad grinig bebis
Nå ja hjälper inte att tjata då blir han blöjbäbis.
Lika så bra att fixa själv.
 Bildresultat för mcdonalds ice cream
Nu är det så att när jag bjuder på kaffe och glass så går det så bra
att röra på dö fläsket !!!!
Väl nere vid donken tar vi kaffe och glass.
Jag skall till jobbet och han skall hem och  .... spela.
 Bildresultat för omvårdnad
Så är man på jobbet och det som händer först är att datorerna inte fungerar !!!
Sen när jag tittar på beställningarna finns dom inte där.
Då får jag sätta mig och ringa till Samtrans.
 Bildresultat för samtala i telefon
Nu är denna kille som är vår kontakt där en trevlig kille som
fixar och allt är på sin plats.  Alla är nöjda och belåtna. 
 Nu kan även jag ta och hjälpa till
på avdelningen.
 Bildresultat för tumme upp
Det är jag och Gulnor som jobbar
Vi får en så bra kväll så det är perfekt.
Hon slutar 20 och jag jobbar på till 21.....
 
Jo där kan man snacka om att jobba.
 Jag var på A också med medicin delning.
Så när natten kommer känner jag att det är skönt att komma hem.
 Bildresultat för vila skalman
Varvar ner och sen är det sängen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0