Dag ett

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150810
Lars 
GRATTIS 
 Jag
 
För att jag är så jävla snäll.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Det är en fin morgon och jag hoppas att det fortsätter så
In i duschen och sen lite frukost i magen.
Ett samtal från Camilla kom och hon vill komma
på kaffe.
Det är väl bara att fara dit och kolla läget.
Jag blir bjuden på lunch och sen bär det av till
Huddinge sjukhus ... har ett läkarbesök att klara av.
Bildresultat för offspring
Nu är det bara hem och hämta Linus.
Hans mamma och Pappa skall på offspring.
Det måste vara kul .
Jag saknar verkligen att gå på konserter, jag hängde ju på allt förr.
Bildresultat för Mariekex med juice
Det blev leka ute för Linus med Juhani medans jag kör
Camilla till Thomas. Jag kör hem och möter sonen utanför.
Han har kakor, juice och en Linus.
Anthony sitter där också.
 
Då tar jag över tack för hjälpen.
Vi skall väl ha lite mat kanske.
Köttfärs blir det.
Bildresultat för köttfärssås
Gubben kommer lagom till maten var klar och Juhani kommer 30 min sent.
Men han äter också. Han skall dra till Tana sen så man ser väl honom om ett par dagar.
Undra när han skall skicka CV??? Det är slut på ditt sommar lov nu!!
 
Nu tar vi lite kvälls mys och ser till att Linus somnar.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0