Dag fem

Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150814
Uno 
GRATTIS 
Strand häng 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Upp och hoppa fixa frukost och packa sen duschen.
Nu är det ut på stranden som gäller.
Härligt.
Bildresultat för vänner 
Kommer att vara så skönt.
Mitt sällskap i dag är;
Jag, så klart, Camilla med Linus, Annelie med Robert och Astrid,
Nea med Johanna ,Amanda, Joline och Haylie.
 
Vi tar och åker till bro sjön och det blev bara jag och Millan ja jo Linus också.
Då är det bara att lägga sig här och steka lite skinn.
Härlig dag på stranden och inga kort i dag,
kameran är hos Camilla.
 
Nu är jag på brinken och skall fika lite, köra hem lite senare.
Jag lämnar Camilla nere i Tumba så hon kan åka och ha en
vin kväll med en väninna.
 
Jag tar hem Linus, Thomas skall hämta han sen.
Jag skulle också ha haft Haylie men så blev det inte.
Jag som hade velat goa lite med henne.
Bildresultat för grilla korv 
Hemma blev det inte så mycket att göra.
Fixa lite stek korv ... Linus ville inte
ha de, han tog gröt i stället.
 
Så nu väntar vi in Thomas så han kan åka hem och sova.
Killen börjar bli trött . Han har ju varit i solen
hela dan så det är klart man är trött.
 
Skall ha lite TV häng nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0