dag fyra

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORDAG
20150813
Kaj 
GRATTIS 
 Min fina dag
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för smärta
Vill inte gå upp i dag har så ont i min hand led att jag vill gråta.
Jag tänker inte ha det så här.... Var enda kväll och morgon har jag ont....
Inge kul.
 Bildresultat för frågetecken
Vad skall hända i dag?? Jo jag har tvättstuga.
Men först lite morgon gos med min själ.
Dusch, frukost och lite fb.
Så nu är man människa igen.
  Bildresultat för tecknade ögonfransar
Så nu har jag fixat allt före tvätten, skall hämta Camilla då
hon skall fixa fransar och Linus skall vara hos mig.
Väl tillbaka hos mig är det bara att skaka liv i Juhani och se
till att han kommer upp.
Bildresultat för tvättider 
Tvätten är igång. inte så mycket i dag ... skönt.
Lägger i vänta en timma, hänger vänta lite mer än en timma så,
kläderna i tork rummet blir torrare. Fixa lunch till Juhani, Linus och mig.
en Linus sitter och sover i Ukkis stol. Lägger han i sängen .Så hämta allt
tvätt. Klar 13.10.
Bildresultat för solen 
Camilla kommer tillbaka då går vi ut och lapar lite härlig sol.
Lite kaffe och hålla koll på Linus som springer omkring.
Min middag står och gottar sig i ugnen, har stått där ett par timmar.
Kyckling blir det.
 Bildresultat för hel kyckling
Så nu är det bara att köra hem sällskapet och fixa färdigt middagen.
Ari skall ner till garaget och fixa med båten.
Så nu är det ju bara äta.
Bildresultat för slappa 
Gör lite kväll framför tv:n
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0