Dag tre

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150812
Klara 
GRATTIS 
 Barnbarn
Älskar dom
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för segt
Jo jag nämnde det i gårdagens blogg, jag skulle vakna mitt i natten.
Så här sitter jag nu och undrar..... vad skall jag göra nu???
Klockan är 01.00 och jag borde sova lite....
Men man kanske skall ta en kopp kaffe och kolla lite film.
Kan ju hända att man somnar då.
 Klockan är 03.00 måste sova nu!!!
 Bildresultat för Godmorgon
Ja jag vakna första gången 0615 och kände att ... nä inte nu.
Så andra gången blev det lite påtagligt.
Jag är hungrig :)
Frukost vid 06.45 det får allt duga, på med kaffet och in i duschen för att
sedan fixa i hopp min fina frukost. Fil, müsli, smörgås och
"tata" Kaffe
 Bildresultat för städa
Skall plocka lite här och där innan jag drar till Salem....
Nea skall till Södertälje och lägga på lite fransar.
Bildresultat för lösfransar 
Man kanske skulle pröva så man slipper måla sig :)
Det är ju bra... men man får se jag gillar ju inte att någon petar på mina ögon.
Ett dilemma jag har haft sedan jag var liten.
 Bildresultat för dammsuga
Men nu tar jag och plockar lite, dammsugaren skall gå varm.
Så vart klar med vardagsrummet i alla fall.
Nu drar jag till Salem....
 Bildresultat för massa barn
Först lite fika och lite mys pys med barnen.
Och så är det väl bara att ha en skön ute dag mer
fler barn; Linus Astrid och Robert var på besök.
Först var vi på fågelsången en lekpark.
Sen har Salem en plaskdamm som är för små barn.
Skitkul.
 Bildresultat för htc
Tyvärr ligger korten på min htc lur så jag har inte tagit dom där ifrån.
Men vi hade kul och allt gick så bra.
Jag åkte direkt till Tullinge som jag lovade Eva.
Det var snack om Aloe Vera.
 
Nu är det bara hem som gäller och plockar upp Juhani på vägen hem.
Han gick ut igen eftersom han skulle träffa kompisar.
Undra vad han skulle hem och göra???
 
Nu skall jag ta en kaffe och mysa framför TV.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0