Dag två

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150811
 Susanna
GRATTIS 
Linus
Han verklige ogillar läkare 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för bil
En ny dag.... men det blir inte så som jag vill.
Ingen bil kommer ingen stans....
 
Så min morgon är så som följer.
Upp klockan 06.10 när gubben dundrar in och
konstatera att han inte kommer till jobbet.
Ingen kan komma och hämta han.
 
Han tar min bil och så var jag vaken då .....
En promenad med Wilma och sen lite frukost.
Linus är ju vaken han med.
Bildresultat för stick i finger 
Camilla kommer och hämtar Linus för han skall till läkaren.
Det är i Huddinge så jag hänger på.
Det tar lite tid och Linus får stick i finger och
han ogillar läkarbesök.
 Bildresultat för mjölk och ost
En liten snabb visit på Willys, mjölk skall man ha till kaffet.
En ost på smörgåsen kan också vara gott.
Nu hem och se vad för mat man skall laga.
 
Camilla kommer förbi vid tre å en kaffe.
Det är så gott med en kaffe på eftermiddagen.
Och sen var det bara att fixa middag.
 
Är en smula trött vilket inte är så bra för jag vet att
jag kommer att somna och vakna mitt i natten.
 
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0