Elfte dagen :)

Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150820
Barnhand & Bernt  
GRATTIS 
Linus
Han var duktig på provtagningen. 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för snurrar i sängen 
Har tydligen farit runt i sängen i natt täcket låg tvärs
över undra på att fötterna är kalla. Har också rastlösa
ben hela natten,  det kan ju ha hjälp till att vända täcket :)
Nå väl lite annorlunda morgon då jag tar min frukost först.
Är trött och lite butter, tur att min familj inte är här nu.
Gubben jobbar och sonen sover, de andra ... dom bor ju inte här :).
Så min dag har nu börjat och jag har fått i mig mitt kaffe och
känner att jag kan möta dagen med ett leende.
För det är ju så, om jag ler mot världen kan den le tillbaka :)
Bildresultat för provtagning på barn
Så jag har ett litet besök till provtagningen på sjukhuset nu på morgonen.
Det är en lite plutt som dom skall sticka på. Tycker det är orättvist för dom blir så rädda.
Sen skall man hem och se vad mer jag kan hitta på.
 
plåster på såren......en fika
Mamma me :)
Sen bar det hem och där tuppa två stycken av,
var det av all spänning i dag eller??
 Dom sov i två och en halv timme....
Bildresultat för Draken Tandlös
Jag titta på Draken Tandlös, han är så go.
Skulle allt vilja ha en :)
Tänk att flyga till jobbet, he he
min fantasi är det inge fel på.
Bildresultat för fläskfilé i lergryta
Börja fixa med middagen ...fläskfilé i lergryta,
mumsigt och potatisgratäng. Ari kommer hem där vid fem och
jag har Linus här för dom där vuxna är på bio.
Bildresultat för sovande barn clipart
Dags att lägga han efter lite lek och skoj, kör ner till brinken och fixar han för
sängen och god natt. Han somnar på två röda och det var ju bra.
Då är det bara en liten stund till så kommer dom hem.
Kollar på trolleri, kul saker det.
Bildresultat för sovande barn clipart
Nä hem nu och nanna kudde, trött.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0