En solig dag :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150804
Arne & Arnold  
GRATTIS 
 Dagens utflykt
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat kärlek
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Morgon sol med guld i mun :) .
En sådan fin morgon jag har, blå himmel och sol.
Det är sköna strålar det.
Min morgon frukost kommer alltid först.
En skön dag skall jag allt ha.
Och nu är Camilla på tråden och vill ha med oss till Kolmården.
OK Hur länge då??? Inte så länge.
OK
Bildresultat för bilresa
Vi kör i väg vid 8.30 så då är vi där när de öppnar.
Vi har en tvilling vagn, det var ju bra :)
Lite lek i parken hinner man med.
Båten var skoj
Tycker båda barnen
Klappa små djur var skoj
Titta pluttar
Vila lite
Somna lite Skön stil
Mitt i bilden ligger en stilig katt
Massa folk var det som vänta på att få åka linbanan
Så var vi äntligen på den....linbanan alltså
Haylie var helt överrumplad
Skall stå med kusinen
Titta på alla djur Haylie är glad
Nu skall vi hem och hålla två barn vid vaket tillstånd hela vägen hem.
Kul dag som då drar ut till en hel dag så klart.
 
Hämtar Wilma i Södertälje och sen lämna en trött Haylie i Salem sen
är det bara att tippa av mig på Storvreten.
Tack för i dag :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0