Helgdagen står för dörren

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150828
 Fatima & Leila
GRATTIS 
Min dag 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag har sovit som ett röt egg i natt. har snurrat och vaknat ett tusentals gånger.
Har inte alls varit en bra natt och när det blev dags att gå upp'
kände jag .....nä inte nu men det är bara att masa sig upp
och ta en dusch.
 
Frukosten var extra god i dag mycket för jag har så gott om tid.
Jag tänkte ta mig till Salem och käka en brunch med Nea och ta med Juhani.
Så jag är ju då klar för avfärd vid 10 tiden....
 Bildresultat för sömnigt barn
Juhani var en sur skit ... han måste gå upp tidigt och han har inga cigg.
Tänk att det gäller att ha inkomst om man skall röka... dyra saker detta.
Han får ju cigg från höger och vänster.
 
Jag lämnar honom i Salem med Nea och drar till jobbet vid 11.20.
Kommer till jobbet och mins lite så att
min droppe är borta.....
Bildresultat för nyckel droppe 
In till Johanna får en ny. Ner till skopet och byta om ....
Och se där ligger eländet. Jag har lagt den i skopet.....
Hur tänkte jag då???
Jag kommer ju inte in i omklädningsrummet utan droppen.
Varför lägger jag den då i skåpet??
Bildresultat för orolig smiley 
Nå väl lämna tillbaka min gamla och sen in på avdelningen för att jobba.
Det är Ann-Catrin och Matilda där.  Ja ock så Amie förstås.
Jag kommer att jobba med Hakima en bra tjej att jobba med.
 Bildresultat för orolig smiley
Vi har en lite lätt stökig dag med borttappade saker och
flyttade stenar (målade små stenar) Och lite annat smått och gott.
Men det är som det är.
Bildresultat för orolig smiley 
Kvällen gick som en dans och vi var klara som vi skall runt 19.30.
Så då är det fika för de som är uppe. Lite koll på nyheter och sen kommer musik.
Det är ju lite kul, vi har gäster som gillar musik så här sitter vi och klappar händer och har det bra.
 
Ylva på natten kommer och jag rapporterar sen var det tack och hej.
På vägen hem händer det inget, allt bara flyter på.
Jag har inga som helst problem.
 
Men inget kaffe är klart .... inga lampor är tända.... va fan är gubben ute???
Nä inte han inte, där ligger han och sover. Han vaknar till och säger;
"oj är klockan redan så mycket"
Sen vänder han på sig och somnar om.
Kul snubbe jag har......NOT !!!!
 
En kaffe och kvälls medicinen sen TV och sussa kudde.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0