Hit och dit :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150802
Tage 
GRATTIS 
 SOLEN
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för tidig morgon
Då har jag ännu en tidig morgon ... Jag skall vara på jobbet klockan
sju så det är bara att sätta fart på sig. Fixa i ordning sig, duschen och frukost.
allt skall vara i sin ordning, annars kommer det bara ta längre tid och jag blir
sen.
 
Det är bara att köra till macken sen raka vägen till Huddinge.
Det går som på räls fast hel räls, hahaha.
Inga bilar så här tidigt på morgonen. 
 
En kaffe och lite snack med Cecilia.....
Nu är vi fyra på jobbet och det är ut 4 och in 5.
Jag har min dam så jag har bara en och samma.
Men det flyter fint och allt kommer dit de skall.
 
Har nu planerat lite som jag skall göra i kväll.
Då kommer ett mess från min svärdotter :)
"Vad skall Haylie ha med sig" ....
Ha ha ha ja så var det där med minnet eller att skriva i mobilen !!!!
 
Hur kan jag ha glömt henne.... jo jag har lovat
att hon skall vara här när mamma och stora tjejer åker på kryssning.
Oj då så man kan glömma :)
 
Nu är det så att det gör inget för jag....
tycker att jag har rätt att glömma ibland:)
Så jag ringer Eva och avbokar vår date.
Bildresultat för båtkryssning 
Nu är det så att jag skall möta upp barn och svärdotter i Tumba 20 i 3.
Och här kommer dom... lilla Joline först med Johanna, sen mamma och Haylie och Amanda.
Jag tar en vagn med ett barn i och mamma tar tre ivriga och rastlösa barn.
Nu är dom iväg.
 
Jag tar vagn och Haylie till apoteket för att ta ut lite medicin.
Jag har lite andra smärtis piller på kvällen så jag
kan sova. Det är ju så att det är ont ont ont på kvällarna.
Bildresultat för mini semester 
Nu tar vi och åker hem, har lite kontakt med Camilla.
Hon berättar att hon pratat med Ellie om helgen.
Och nu är det så att vi skall dit.
 
Låna en lägenhet eller sova hos henne. Ja det är ett ut.
Vi blir kvar till söndag för att sedan fara hem.
Jag tänker åka ner dit lite senare över en helg så
nu är det bara lördag till söndag som gäller.
 
Middagen består av fisk, egg, potatis och sås.
Haylie tycker om det :).
Kul sällan ungar gillar fisk.
 
Nä nu tar vi och ... har en mys kväll.
Så får vi se vad det blir i morgon. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0