Jag går på i ullstrumperna

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150825
 Lovisa & Louise
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ny morgon och helt oskrivet blad, jag kan bestämma mig
för att denna dag skall bli en bra dag.
Jag kan också bestämma att jag vill ge allt i dag.
Så nu startar jag med en varm skön dusch.
 
Frukosten skall avnjutas med många långa minuterar.
Har inte så himla mycket tid men detta skall nog gå galant.
 Men det går ju bra.
 
På G till jobbet inte så mycket trafik mest bara såna som är ute i sista minuten.
Röd ljus körare och farliga risktagare. Vad gör det att åka fem min tidigare???
Fan jag vart riktigt rädd när en skulle in framför mig men han
 hade tydligen så bråttom att han kolla aldrig var jag var på vägen.
Pressa sig in med cirka 5 cm framför mig.
 
Jag var så nära att hälsa på han i arslet.
Och det bästa av allt så hade jag en i röven också .....
modell LASTBIL. Tänk om jag blivit klämd där i mellan.
 
 
På jobbet går allt som en dans :) Vi var tre stycken :) helt ljuvligt.
Hela dan bara var och gick bra. Beställde bilar till måndag,
lite annat smått och gott :)
 
Så blev klockan bara tre hej hej nu åker Ph hem :) .
Hemma fans en Juhani och Jack :)
Vi besluta oss för att Jack skulle få leka lite med Linus.
Så Juhani och jag for till Brinken och tog en snabb kaffe där.
 
Men det blev lite "svartsjuka" tror jag.
Har inte sätt Linus så :) .
Men han tala minsann om för Jack att jag var HANS mormors :)
Man kan inte annat en le.
 
Så Rickard kom dit och hämta sin kille och jag fick ta Linus en sväng i min bil :)
Sen var allt som det skulle. Kul var det tycker jag.
Väl tillbaka hemma så blev det fisk med egg sås.
Gubben var trött och sov en 30 min på soffan.
 
Kvällen har jag lite bokad ... skall kolla webb sida och lyssna på lite idéer,
men vad hände jag dog...
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0