Jobb kväll

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150824
 Bartolomeus
 
GRATTIS 
 Jobbet
Tur att man har ett
 
 Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nu har vardagen kommit i kapp och jag skall till jobbet.
Men som vanligt är det dusch först medans kaffet kokar.
Sen njuta av en god frukost.
Kaffe som på tår är inte alls så dumt.
Kollar runt på nätet och ser vad världen har för sig.
Bildresultat för bromsvätskan
Jag har en lite sak att kolla upp här nu på morgonen.
Jag skall till Biltema och köpa bromsvätska.
Sen ner till Willys och fixa mjölk, bröd, smör.
Bildresultat för tändstifts hattar 
Nå ja nu är det ju time att åka mot jobbet :)
 Jag hinner att lämna tillbaka en sak på Biltema. Den
fungerade inte på båten.
 Bildresultat för säkerhets droppe
Nu är jag på jobbet och letar efter Matilda som har min plupp.
Hitta henne ... ner och byta om. Nu är det som vanligt.
Allt r på rutin ... nästan :)
 Bildresultat för omvårdnad
Jobbar med en kille i kväll, första gången han och jag jobbar, gick ju galant.
Vilken kväll ,,,,, ett akut boende .... en dålig farbror ....
Men vi fixa det så bra.
 Bildresultat för klocka
Jag har skrivit lite fel hemma. Står i mobilen och i almanackan att jag jobbar
till 21 men så var det ju inte.... jag jobbar bara till 20 men som vanligt kommer jag inte iväg förens ...
20.30 vad gör jag för fel???
Bildresultat för tändare 
Väl hemma kom jag på att jag skulle fixat en tändare till en boende.
Det får jag allt fixa i morgon bitti.
nu är det natti natti.
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0