Kolla solen :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150802
Karin & Kajsa  
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för orolig natt
Ny morgon som har vakna fem gånger.
Jobbig för morgon, lyckades somna och vakna sen vid
07.30 det var i alla fall lite mer sömn.
 Bildresultat för egg macka
Gubben har fixat frukost med egg macka och kaffe.
Det var gott så nu är frukosten klar och jag kan ta en varm och skön dusch.
Jag börjar inte förens ett så jag har lite skön tid att slappa på.
 
 Har lite tid att slösa på ... tar en fika efter min fina lunch sketti,
hos Camilla. Hon har bakat en blåbärs paj .... gott.
Nu är det då jobbet som väntar.
 
Och snacka om lugna gatan .... allt var stilla och söndagslikt :)
Om det nu kan vara så :) vi har det bra i alla fall.
Fixa kaffe vagnen och går ut på inne gården.
Det är så skönt.
 
Hela dagen går som en dans inga konstigheter eller trumpeter.
Så det är jag och Cecilia på plan i kväll, och det är ju inga som helst krångel.
Jag har min dam och med och hon fixar kaffe och smörgåsar.
Ser till att roa våra gamla :)
 
Slut för i dag , hon slutar åtta och jag nio, underbar kväll.
Man kan nog leta efter en lugnare dag.... eller...
Nu händer det något precis så där stressigt som det bara kan bli
ibland. Den ena eldar på och de andra följer med.
Så nu är det bara att ta en i taget och varva ner ... så ja "gå nu ner i varv" :)
 
Nu är det slut i rutan. Hem och skall bara ta en kaffe.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0