Ny vecka och åttonde dagen

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150817
Verner & Valter   
GRATTIS 
Min fina dag  
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Upp och hoppa nu är det en ny dag på en ny vecka och jag har semester.....
Men sova ... nä det skall jag tydligen inte.
Så min dag är i gång.
Fixar frukosten som är min högtid på morgonen.
Njuter av den medans jag kollar in lite Facebook.
Det är massa saker att le åt, förundras över
och .."hur tänker dom här".
Riktigt roliga saker och knasiga, kollar vad jobbet har för sig,
och vad man missar :). Jag läser vad vänner har gjort eller inte gjort.
Man kan titta på bilder och hålla sig sysselsatt samtidigt njuta av frukosten.
 Bildresultat för städa skåp
Lite andra saker som är ett måste i dag för utom duschen nu på morgonen ....
Städa "stoppa in allt skopet" :) . Jag får inte in en pryl till.
Det är massor man kan kasta nu tror jag.
 
Bildresultat för Willys kaffe 
(den blåa då jag kokar mitt kaffe)
Sen skall jag ut ett tag, kaffet är slut och det är inte bra....
Om jag inte får mitt kaffe är det en katastrof.
Så ner till affären och handla
Skopet är också klart.
Bildresultat för spagetti 
Nu kan jag njuta av lunchen och en kaffe.
Har lovat att hämta Linus vid tre....
Så kommer pappa Thomas herm vid 17 tiden :)
Bildresultat för hembakat vallmobröd 
Så det är ju bara att ha en bra dag. Känner för att baka lite bröd till maten :)
Och det är så enkelt. Det blir så bra.
Thai mat med diverse saker i och burgul och nybakat bröd att doppa i såsen.
Kan det bli bättre??  Jo jag hade mat gäster, det var skoj ...
Bildresultat för wokgryta kyckling
Efter maten var det lite kaffe och sen måste killen i säng dagis i morgon. Jag
plocka undan och fixa disken medans min man lade sig raklång på soffan.
Tack för den då.
Bildresultat för idol
Nä nu skall jag kolla på halv åtta hos mig och sen Idol.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0