Oj här skall man fara hit och dit.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150805
 Ulrik & Alrik
GRATTIS 
 Solsken
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för tidig morgon
Upp med solen :) Ja nästan.
 Men lite sömn i alla fall. Hoppas på att denna dag är
en bra dag. Och jag gör så gott jag kan.....
 
Jag har lite tid att fixa och greja hemma och sen är det bara att fara till
sjukhuset. Jag har en läkartid klockan 13.00 och det kommer att bli så där....
Tycker det är jobbigt, nya läkare och hela historia igen.
 Bildresultat för läkare
Jag har ingen lust men det är helt nödvändigt, hur
skall detta sluta egentligen??
Nu är det bara så...
 Bildresultat för förvirra
Ja och nu har jag varit där och jag är rätt förvirrad.
Blev det bra?... Vet inte???
Hur känner jag det??
tom.
 Bildresultat för ljuddämpare
Är på G till jobbet, i vägen ligger det gupp som det alltid har
gjort vid sjukhuset, men jag är så tom i huvudet att
jag inte ser det.
Hoppla.
Bildresultat för hoppa över 
Bilen hoppa över och pang i backen med ljud dämpare, fan vad arg jag
blev. Här har nu min ljud dämpare hoppat av.
Då skall jag väl sätta tillbaka det. Men va den är skit tung. Jag med en
hand det går inte!!!!
Bildresultat för hjälpande hand 
Jag stoppar en bil och en hjälte hjälper mig med upphängningen,
nu sitter den på plats. Glad att jag fick hjälp.
Det gick fort och nu kan jag fortsätta mot mitt jobb.
 
Nu är jag här och jag kan konstatera att jag var på jobbet strax efter två.
Så det var ju bra. Jag skall jobba med Hakima och det kommer att gå fint.
Så eftermiddagen med bilbeställning är klar.
Och min mat beställning för vecka 35.
 
Klockan går fort och nu är det på tiden att sluta.
Skall för bi Tullinge till Eva med paket.
Och äntligen är vi på G hem.
 
Trött som fasen men nöjd med dagen.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0