Sista semester dagen.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150823
Signe & Signhild  
GRATTIS 
 Sista semesterdagen
 
Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för vaknar upp 
Så nu vaknar man upp på morgonen och inser att det är slut på semestern efter
dagens håll i gång ....  och det är OK för nu vill jag komma in i normala
vanor. 
Vaknar upp till en solig dag efter en något kall och skön
natt. fixa lite frukost och kolla läget på nyheter och
facebook.
 Bildresultat för besök
Det är ju så i dag att något bad blir dt ju inte :(,
Camilla med familj och några till åker ut till Gålö för
ett bad. Jag stannar hemma av tre anledningar.
1. Tvätt klockan 14.00
2. Jolin & Haylie kommer
3:Olivia & Elton kommer.
 
Så det blev ute i parken med barn i dag.
Wilma har också varit hos oss i dag.
Juhani har varit ute med henne.
Barn älskar att gunnga
Tur att vi har lite leksaker
Haylie in action
Alla barn i kinagunngan
Hon gillar inte att gunga så länge
Hon vill åka ruschkanan i stället
Bildresultat för tvätt
Tvättstugan var lite långtråkig i dag.
Inte så att det var massa med det blev lite
tröttsamt i alla fall.
 Bildresultat för köttfärslimpa
Och middag med Juhani det är inte illa det, han är så sällan hemma
till maten att man glömmer bort att han äter :)
Gubben gjord någon slags löksås med tomat och jag fixa
köttfärslimpa med bacon och ost i, gott blev det.
 Bildresultat för fotboll
Son skall på fotbolls mach, han skall heja fram Tana.
Jag kör honom till planen medans gubben fixar kaffe till fika främmandet.
Efter en lång dag på Gålö kom Camilla och Thomas över på en fika
och hämta Wilma.
Bildresultat för TV kanaler 
Nu var det två program jag ville se på TV, 20.00 och 21.00
Men kort minne..... vilken kanal???
7:an eller tv 4 fakta??
 Bildresultat för somna
Och TV är ett sömnmedel för mig, det är sällan som jag fixar
att titta på TV så jag somna........
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0