Sjätte dagen

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150815
Stellan & Estelle 
GRATTIS 
 Johanna
Grattis gumman
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Jag vakna 06.30 och känner mig lite... mosad.
Jag har haft värk i mina underben hela natten.
Det är så himla jobbigt.
 
Frukost och sen in i duschen för att sedan
ta mig mot Älvsjö och en båt affär.
Ari skall ha lite saker till båten .... så typiskt :)
 
Kort från min sköna dag i går sol och bad.
Tom strand klockan nio på morgonen :)
Skönt
Plaska i vatten
Bygga sandslott
Värma sig efter ett dopp
Leka lite
Han lär sig att fånga en boll.
Mitt finaste flygfä.....dragonfly
Mer sand bygge
Takt pinne
Promenad på bryggan
 
Så nu är det lunch och jag har Linus här ... Camilla är och fixar fransar som lossna.
Och Thomas köper plank till taket. Så vi skall stråla samman i Salem klockan 2.
Nu är det ju bara att invänta klockan.
 
Och här är födelsedags korten.
Min fina mangadocka.
Kalas folk
Här sjunger vi
Och blåser ut ljus
Minstingen på kalaset... Astrid
Linus
Kalaset flytta ut
Härligt för barnen att komma ut
Inspekterar området
Kul i sandlådan
Massa roligt
Åker en sväng med pappa på Ukkis moppe.
 
Nu är det middag och lite stök ...Ingen båt i dag, men men vad skall man säga.
Båten är klar men sur gubbe tycker det är för sent att åka klockan fem så nu surar han.
Han kan sura best han vill.
 
Jag tar mig lite slö kväll framför tv.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0