Sjunde dagen

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150816
Brynolf  
GRATTIS 
 Våran båt tur
 
 Dagens citat 
Bildresultat för citat 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Det är nu sjätte dagen på min semester som kommer att innehålla fjorton dagar.
Landets kortaste semester och Phia i ett nöt skal.
Jag Vill bara ha en kort semester....
 
Nå väl nu skall jag ha min frukost och sen är det bara in i duschen.
Svalka av en svettig kropp. Och sen var det bara
att packa väskor så vi kommer i väg med båten.
 
Våran dag i bilder
 
Sen var det hem som gällde 17.00, ner med båten till garaget och hem för en skön dusch.
Och vad ser mitt norra öga....??????  Jo då Ph har bränt fronten så klart,
det är lite stramt och varmt.
Jag kan ju bara önska att färgen blir kvar :)
Skulle vara nice.
 
Skall göra kväll snart och koppla av framför TV:n
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0